MEZARCI ORKUN IŞITMAK VS EGOİST PATİ OĞUZHAN UĞUR COD Mobile

  • Публикуван на преди 3 месеца

    MEZARCI

    Продължителност: 14:13

    Arkadaşlar 1. Yil Call of Duty Mobile etkinliği için bir araya toplanıp zoom üzerinden keyifli muhabbetler ettik ve takım olup oyun oynadık sizce kim kazandı? Keyifli seyirler
    codmobile1yasinda.thegamify.com/
    App Store: bit.ly/codm_appstore
    Google Play Store: bit.ly/codm_playstore
    Nimo Tv HERGÜN Canlı yayınlarıma Katılmak ister misiniz?
    www.nimo.tv/Mezarci
    İnstagram :
    Mezarci_pubg
    İletişim İş Birliği Businees: mezarci@welogsocial.com
    UCUZA VE BONUSLU UC PERDİGİTAL
    bit.ly/349pGB7

MEZARCI
MEZARCI

Selamlar arkadaşlar çok eğlendiğimiz bir gündü keyifli seyirler http://codmobile1yasinda.thegamify.com/ App Store: https://bit.ly/codm_appstore Google Play Store: http://bit.ly/codm_playstore

преди 3 месеца
HONOR PUBGMOBİLE
HONOR PUBGMOBİLE

GÜZEL İÇERİKLER ÜRETMEK İÇİN 60 FPS TELOFON ALDIM AMA EMEĞİMİN KARSILIĞINI ALAMIYORUM.NOOLUR DESTEK VERİRMİSİNİZ 😍😍😍😀.

преди 2 месеца
ADEM BAŞPINAR
ADEM BAŞPINAR

Cihan abi 104 seviyeyim

преди 2 месеца
Meryem Değer
Meryem Değer

5307517346 Cihan abi belki RP alırsın

преди 2 месеца
Meryem Değer
Meryem Değer

5307517346 belki RP alırsın Cihan abi

преди 2 месеца
Eymen Emir Akbay
Eymen Emir Akbay

Abi bence takipcilerimle vs attik videosu cekmelisin

преди 2 месеца
Gᗩᑕᕼᗩ ᗩᒪᑕOᖇᕮ SOᑌᑎᗪS
Gᗩᑕᕼᗩ ᗩᒪᑕOᖇᕮ SOᑌᑎᗪS

Pubg de sen beni ezersin ama call of duty de külün kalmaz abi

преди ден
GAME TOUR
GAME TOUR

bu oyunu ilk çıktından beri oynayan biriyim

преди 17 дни
Bilge Özbek
Bilge Özbek

Mezarcı silah desenleri:+ Oyunculuğu+++++++

преди 21 ден
Nurlan Semedov
Nurlan Semedov

Adimi deyim _shurik_@_pg vs atim oynayag xaiw

преди 24 дни
Nurlan Semedov
Nurlan Semedov

Gel vs atim oynyag

преди 24 дни
pubgflash
pubgflash

Orkun baya boş yaptı 1:10

преди 26 дни
ismail Alpar
ismail Alpar

Abi gel senin le vs atalım

преди месец
Melda Sarıgöl
Melda Sarıgöl

Iki dakikada cihan abiyi sattınız

преди месец
Evdeki Ses
Evdeki Ses

Egoist

преди месец
Evdeki Ses
Evdeki Ses

Barış

преди месец
Evdeki Ses
Evdeki Ses

Doch bile var

преди месец
Evdeki Ses
Evdeki Ses

Vural what

преди месец
Evdeki Ses
Evdeki Ses

Call of gel meydan okuyorum lan size gelin teker teker gelin ister 150 lvl olun lan

преди месец
2kardeş HD
2kardeş HD

Abi call of duty vs gel heryürlü alırım ismim Nudomeda

преди месец
Gaster Gamer
Gaster Gamer

Abi benide e-spor grubuna eklersen sevinirim sffsfaf

преди месец
ʟɪǫᴜɪᴅ ᴅøøᴍ
ʟɪǫᴜɪᴅ ᴅøøᴍ

CODM'de senden daha iyi olduğumu öğrendim... :)

преди 2 месеца
Mehmet Sevgin
Mehmet Sevgin

abi nasıl gelicem olmuyir yaa

преди 2 месеца
Tuncay Özyurt
Tuncay Özyurt

Seni call of duty mobile da oynarken göremiyoruz abi sana istek attım kabul edersen mutlu olurum

преди 2 месеца
Tuncay Özyurt
Tuncay Özyurt

Tuncay7900

преди 2 месеца
axPAPEL L
axPAPEL L

Kanalımda 16. Sezon royal pass ödüllerini paylaştım erken öğrenmek isteyenler baksın pişman olmazsınız royal pass efso bu arada

преди 2 месеца
Yaren Bozkurt
Yaren Bozkurt

KRALABIM

преди 2 месеца
NOYAN
NOYAN

Neyse

преди 2 месеца
PUBG M*O*B*İ*L*E
PUBG M*O*B*İ*L*E

Abi 2 milyon oluyosun hayırlı olsun

преди 2 месеца
Sessiz Adam
Sessiz Adam

Orkun sevenler +1

преди 2 месеца
Sessiz Adam
Sessiz Adam

Cod mobile sevmeyenler+1

преди 2 месеца
Mert Kartin
Mert Kartin

Abi bende çok iyi cod mobile oynuyorum 100lvl yim benide alabilirmisin

преди 2 месеца
Muhammed Ali Taşdemir
Muhammed Ali Taşdemir

benim hesabı istersen verebilirim abi neredeyse bütün silahlarda desen var

преди 2 месеца
Muhammed Ali Taşdemir
Muhammed Ali Taşdemir

❣️❣️❣️

преди 2 месеца
Ghost Player EskiOyuncu
Ghost Player EskiOyuncu

Abi seni vs ye davet ediyorum amacın sen ile maç atmak istiyorum nick EskiOyuncuヅヅ isteyeni maç a davet ediyorum BR DE İSTEYEN GELSİN

преди 2 месеца
EFE OYUNDA
EFE OYUNDA

abi çok güzel oynadın

преди 2 месеца
süte tapan bebe
süte tapan bebe

Ben ilk çıktığı zamandan beri oynuyorum Eylül sabahı salı günü çıkmıştı abi bide sen neden silah eklentisi takmadın ve oyunun ilk verdiği silah ile oynuyosun

преди 2 месеца
Ahmet Ceylan
Ahmet Ceylan

Abi daha çok cod mobile oyna

преди 2 месеца
Muhammed Dogan
Muhammed Dogan

Kendini bukadar yormasan

преди 2 месеца
Muhammed Dogan
Muhammed Dogan

Abim bende yusufa katiliyom keske biraz dinlensen

преди 2 месеца
Nurdan Anarat
Nurdan Anarat

Abi biraz gözlerini dinlendir ersin abiyi geçmeye deymez valla

преди 2 месеца
Doğa Güven
Doğa Güven

Abi orkun abiyle daha çok video gelsin ama pubg mobile😊😽

преди 2 месеца
Melike Melike
Melike Melike

Oğuzhan abinin heryere eşofman giymesi fjcnkdnvkdnv

преди 2 месеца
Afiq Kerimov
Afiq Kerimov

MITK

преди 2 месеца
Berkay DİREN
Berkay DİREN

Eminim ki bu yorumunnaltina primciler somurcek.

преди 2 месеца
Nolyzz
Nolyzz

Dün geceki Türkiye Ortadoğu turnuva maçında araplar Atatürk'e ağır küfürler etti videoyu izlemek için Youtube arama kısmına Nolyzz yazarak videoya ulaşabilirsiniz

преди 2 месеца
Süleyman Dündar
Süleyman Dündar

bence doch ve barış g olsa daha iyi olurdu vs

преди 2 месеца
Caner Kırca
Caner Kırca

Silahları teçhizat değiştirden ölünce hemen değişebiliyorsun

преди 2 месеца
talha berk
talha berk

abi kanalına katılamıyorum affet

преди 2 месеца
kağan koç
kağan koç

mito baba

преди 2 месеца
Ayhan Efe Baylan
Ayhan Efe Baylan

Abi senin kadar güzel oynayan insan yok inşahla bi gün senle oynarız

преди 2 месеца
Osman Yavuz Saraç
Osman Yavuz Saraç

Polislere saygısı olmayan Orkun ısıtmak ile videolarını görmekte izlemekte istemiyoruz bu şahıstan gelecek izlenme gelmesin boşver reis hayrını görmezsin gelen paranın

преди 2 месеца
Ahmet Aksoy
Ahmet Aksoy

Mezarcı CİHAN Kardeşim herseyini adamlığı yardım severligini tebrik ederim kral adamsın. Kardeşim benim hayatım dağlarda ormanlarda ve köylerde geciyor. Bazı köylere gittimizde çok yardıma muhtaç çocuklar var çok sefil ve aç yoksullar 3 tane tablet hediye edebilirmisin kardeşim seninde bı ayrıcalığın olsun video çekip atalım sanada kardeşim iletişime geçelim. Kardeşim inşallah bu yorumu görürsün cihan kardeşim. Arkadaslar yoruma lütfen like atın en üste çıksın bu yorum herkese teşekkürler şimdiden.👍🙏

преди 2 месеца
emin karakaya
emin karakaya

abi adamsın

преди 2 месеца
WesSne PUBG
WesSne PUBG

Arkadaşlar pubg mobilde adını duyacağınız oyuncu olucam WESSNE kanala abone olmayı unutmayın yakında başlıyoruz ⚡👍

преди 2 месеца
ADEM BAŞPINAR
ADEM BAŞPINAR

Cihan abi 104 seviyeyim

преди 2 месеца
Deniz Aslan
Deniz Aslan

Şu gözlerin değerini bilin :)

преди 2 месеца
hebele pattıs
hebele pattıs

abi coook kotu oynuyosun call of duty mobile yi

преди 2 месеца
Game For Soon
Game For Soon

Aaa ego abimle mezar abim 1v1 atmş la

преди 2 месеца
Ali Ulusoy
Ali Ulusoy

Abi 2 milyon aboneye özel amigoya kışkırtma yap abi

преди 2 месеца
Ramazan Kocabaş
Ramazan Kocabaş

💪🐜KOZMİKLENDİNİZ🐜💪♥️

преди 2 месеца
Deniz Özkaytan
Deniz Özkaytan

Reis cal of duty

преди 2 месеца
mubin araz
mubin araz

orkunun hesabı o yayında 1.seviye sadhgsjashdas

преди 2 месеца
Zeynel Kuzey
Zeynel Kuzey

Arkadaki youtuberlerin be yayincilarin hepsini aria planindan taniyan Ben 😉😁

преди 2 месеца
Fury /
Fury /

Orkun için gelenler

преди 2 месеца
Zerø_music
Zerø_music

Oynayan varsa codm eklesin nickim : SD~SHADOW

преди 2 месеца
Caner Atlihan
Caner Atlihan

barış abinin hayattan bıkmış duruşu mükemmel ya😂😂😂

преди 2 месеца
ÇAĞHAN TOPRAK
ÇAĞHAN TOPRAK

Abi senin le vs atalım

преди 2 месеца
karışık kanal
karışık kanal

Abi herkez seni uc var diye seviyolar ama ben seni iyi insan oldun için seviyom hayalim senle klasik atmak ama olmicak id5551392056

преди 2 месеца
İbrahim Endirce
İbrahim Endirce

Selamlar arkadaşlar kanalımda vlog tarzı şeyler çekiyorum bi göz atıp destek olursanız sevinirim..... TEŞEKKÜRLER SÜPERRSİNİZZ😎

преди 2 месеца
İbrahim Endirce
İbrahim Endirce

Selamlar arkadaşlar kanalımda vlog tarzı şeyler çekiyorum bi göz atıp destek olursanız sevinirim..... TEŞEKKÜRLER SÜPERRSİNİZZ😎

преди 2 месеца
İbrahim Endirce
İbrahim Endirce

Selamlar arkadaşlar kanalımda vlog tarzı şeyler çekiyorum bi göz atıp destek olursanız sevinirim..... TEŞEKKÜRLER SÜPERRSİNİZZ😎

преди 2 месеца
Mehmet Güneş
Mehmet Güneş

Bence pubg daha iyi COD'dan

преди 2 месеца
Mami /Ismail
Mami /Ismail

Abi günde 1 video at değer mi gözleri bozmaya ilerde sen kaybedersin sktir et takipçileri günde 1 video yeter ister öl ister kazan

преди 2 месеца
Mami /Ismail
Mami /Ismail

Abi gözlerin kan kusuyo

преди 2 месеца
Okan S26
Okan S26

Betadayken oynayanlar +1

преди 2 месеца
Hamza Demir
Hamza Demir

ID:5590478621

преди 2 месеца
Elvin Nizamioglu
Elvin Nizamioglu

Egoist pati skor serisi felan aciyo mezarcinin bunlardan haberi bile yok))

преди 2 месеца
Elvin Nizamioglu
Elvin Nizamioglu

Mezarcini silahlari zayf))

преди 2 месеца
LUFFY BS
LUFFY BS

Cihan abi bende senin gibi tablet ten oynuyorum ama bende call of duty mobile çıkmıyo play storede pubg mobildede cihazın eşleşmiyor diyo normalmi lütfen cevapla

преди 2 месеца
Nazire Boynuuzun
Nazire Boynuuzun

Helal olsun abi

преди 2 месеца
Yusif Türksoy KAZİMİ
Yusif Türksoy KAZİMİ

MİTHRAİN ❤

преди 2 месеца
Mehmethan Ateş
Mehmethan Ateş

Sanırım hayatımda ilk kez mezarcıdan daha iyi oynadığım bir oyun çıktı

преди 2 месеца
Eymen Emir Akbay
Eymen Emir Akbay

Abi bence takipcilerinle vs attik videos cek

преди 2 месеца
TSK Servet
TSK Servet

abi sen ve ben vs atalim mi cal of duty de

преди 2 месеца
Emre Berk
Emre Berk

Pupg gibi olamaz bu oyun tırt

преди 2 месеца
Mahir Maharramov
Mahir Maharramov

ABİ BANA BİRAZ UCE VERE BİLİRMİSİN ADIM:ORXAN2011013

преди 2 месеца
Ensar Çavuş
Ensar Çavuş

Abi hatrimız için bi gün ara ver uyu ve dinlen sana bisi olmasını istemeyiz 😃

преди 2 месеца
İbrahim Ük
İbrahim Ük

İşşallah 2 milyon olursun kıral💪💪

преди 2 месеца
OYUN KUMANDASI YTB
OYUN KUMANDASI YTB

codda bana vs gelin name kutaypro5860

преди 2 месеца
Ahmet kağan
Ahmet kağan

Abi Cod mobile orkun abimle takım mı? Kuruyorsunuz. Yada kurşun diyenler

преди 2 месеца
Muhammed Özdemir
Muhammed Özdemir

Emeğine sağlık

преди 3 месеца
R 3 X APO
R 3 X APO

Abi bende yükledim yarın benimle oynayabilirsiniz

преди 3 месеца
KAOS
KAOS

Orkun ısıtmak sundu Tugay abi uykulumu

преди 3 месеца
Soner BS
Soner BS

Ben mayonez seven var mi beni?

преди 3 месеца
a BuLuT
a BuLuT

çok çok çok seviyom abi seni

преди 3 месеца
Boran Halil Altuntaş
Boran Halil Altuntaş

5804141338

преди 3 месеца
Ozan Kural
Ozan Kural

"Pubg Bıçak ile gruba katıldı"

преди 3 месеца
20 Days
20 Days

Cod da ezerim bu arada

преди 3 месеца
oyuncu 2345
oyuncu 2345

Abi yargıcısın

преди 3 месеца
Murat Anık
Murat Anık

Bunlar yiyor adamlar izliyor yazık deilmi yaa😂😂

преди 3 месеца
Muhammet ulu
Muhammet ulu

Ben call of tady de 150 seviye yani son seviyeyim oynamak isteyen saykogg

преди 3 месеца
AhmetxBey
AhmetxBey

Ulan varya ordaki herkes para için orda açık ve net ordaki herkesin indirmediği belli zaten 😂😂 bu cod mobile yapimciları baya para bayılmış demekki az olsaydı reddederlerdi😂😂

преди 3 месеца
MertisaG _YT
MertisaG _YT

Abi senle egoist pati kapismissiniz sadece:)

преди 3 месеца
Alperen Bek
Alperen Bek

Çok çok büyük bir gün kesinlikle

преди 3 месеца
Samet Akbulut
Samet Akbulut

Uzun zamandır seni izlemiyorum 1.85 m abonen olmuş vayy bee. Ben seni izlerken 100k bile değildin

преди 3 месеца

Напред

FATİH LİGİ AVRUPA 3.SÜ / PUBG MOBILE

29:55

FATİH LİGİ AVRUPA 3.SÜ / PUBG MOBILE

MEZARCI

Показвания 598 хил.

FYRE - BADR HARI (prod. by Vitezz) (Highlights Mashup Video)

2:07

FYRE - BADR HARI (prod. by Vitezz) (Highlights Mashup Video)

FyreHateCity

Показвания 90 хил.

Ariana Grande - 34+35 (Remix / Lyric Video) ft. Doja Cat, Megan Thee Stallion

3:01

#НАЛЕЙАКЪЛ с Мъци!

1:33:22

#НАЛЕЙАКЪЛ с Мъци!

Chefo

Показвания 50 хил.

TÜRKİYE YAYINCILAR TURNUVASI PUBG Mobile

54:51

TÜRKİYE YAYINCILAR TURNUVASI PUBG Mobile

Ersin Yekin

Показвания 2,4 млн.

2020'DEKİ EN ZORLU MAÇIM / PUBG MOBILE

22:43

2020'DEKİ EN ZORLU MAÇIM / PUBG MOBILE

MEZARCI

Показвания 1,5 млн.

S1MPLE - 2020 - HIGHLIGHTS | CSGO

25:14

S1MPLE - 2020 - HIGHLIGHTS | CSGO

vLADOPARD 3

Показвания 453 хил.

MEZARCI EMULATOR HİLE AVI / PUBG MOBILE w/Barış G

21:04

MEZARCI EMULATOR HİLE AVI / PUBG MOBILE w/Barış G

MEZARCI

Показвания 1,2 млн.

TURNUVADA YARGI w/ Mezarcı - Egoist Pati Pubg Mobile

13:14

TURNUVADA YARGI w/ Mezarcı - Egoist Pati Pubg Mobile

BARIŞ BRA

Показвания 1,2 млн.

SADECE ARBALET VE POMPALI CHALLENGE/ PUBG MOBILE

14:45

SADECE ARBALET VE POMPALI CHALLENGE/ PUBG MOBILE

MEZARCI

Показвания 1,4 млн.

KAOS MEZARCI & FURY ERSİN YEKİN  96 VS 4 / PUBG MOBILE

20:59

KAOS MEZARCI & FURY ERSİN YEKİN 96 VS 4 / PUBG MOBILE

MEZARCI

Показвания 988 хил.

BENİ TAKIMINA ÇAĞIRDI??? / PUBG MOBILE

25:20

BENİ TAKIMINA ÇAĞIRDI??? / PUBG MOBILE

MEZARCI

Показвания 1,4 млн.

FYRE - BADR HARI (prod. by Vitezz) (Highlights Mashup Video)

2:07

FYRE - BADR HARI (prod. by Vitezz) (Highlights Mashup Video)

FyreHateCity

Показвания 90 хил.

Ariana Grande - 34+35 (Remix / Lyric Video) ft. Doja Cat, Megan Thee Stallion

3:01

#НАЛЕЙАКЪЛ с Мъци!

1:33:22

#НАЛЕЙАКЪЛ с Мъци!

Chefo

Показвания 50 хил.

SPY ROLE Mod in Among Us

14:57

SPY ROLE Mod in Among Us

SSundee

Показвания 3,1 млн.

ПАРКУР С SHADOWHEX И КОМПАНИЯ

16:47

ПАРКУР С SHADOWHEX И КОМПАНИЯ

Icaka & Pavel Kolev

Показвания 32 хил.

Minecraft WTF Moments that will Change Minecraft for you FOREVER #9

8:02

My FRIEND FAILED To TROLL ME! (Minecraft)

10:56

My FRIEND FAILED To TROLL ME! (Minecraft)

Slogo

Показвания 987 хил.

Hermitcraft 7: Episode 62 - MY SECRET BASE

27:26

Hermitcraft 7: Episode 62 - MY SECRET BASE

Grian

Показвания 2,3 млн.

NEW *SHOTGUN* UPDATE in FORTNITE! (Overpowered)

10:48

NEW *SHOTGUN* UPDATE in FORTNITE! (Overpowered)

TG Plays

Показвания 1,9 млн.